FOW.

Identyfikacja wizualna, strona www, kreacje online, content marketing

Fundacja Obywatelska Wielkopolska to organizacja non-profit. Jej działania obejmują m.in.: organizowanie wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych, projektów badawczych, a ostatnio – misji humanitarnych dla walczącej Ukrainy.
identyfikacja wizualna Fundacja Obywatelska Wielkopolska – listownik

Klient

Fundacja Obywatelska Wielkopolska

Zakres

Identyfikacja wizualna, strona www, kreacja online, content marketing

Data realizacji

2021

Tworzyliśmy spójną i atrakcyjną identyfikację wizualną, która oddawałaby wartości, dynamikę i pozytywną energię FOW.

strona www FOW
Ludzie w FOW wiedzą, jak pomagać. Dlatego dbają o kompleksową komunikację. Tylko poprzez wiarygodne treści można zbudować zaangażowana społeczność.
Zaprojektowaliśmy logo, które wzbudza pozytywne skojarzenia i zapada w pamięć. Sygnet – dwie osoby, które trzymają się za ręce, symbolizuje współpracę, solidarność i pomoc. Jego wyrazista forma i pomarańczowy kolor przekazują pozytywną energię, zachęcającą do działania i osiągania wspólnych sukcesów.
Przykłady postów social media FOW: Międzynarodowy Dzień Uchodźcy, Światowy Dzień Organizacji Pozarządowych, Życzymy wspaniałych wakacji
Kolejne działania polegały na wsparciu digital marketingu. Stworzyliśmy szereg grafik i treści na Facebooka, Instagram i LinkedIn. Naszym celem była realizacja działań komunikacyjnych mających na celu budowanie wizerunku firmy oraz pozyskiwanie zaangażowanej grupy obserwujących.
Wykorzystaliśmy kanały mediów społecznościowych jako skuteczne narzędzia do integracji społeczności FOW.

Masz pomysł? Na pewno go zrealizujemy.
Nie masz pomysłu? Zdaj się na nas.

Klienci