FOW.
Identyfikacja wizualna, strona www, kreacje online, content marketing
Fundacja Obywatelska Wielkopolska to organizacja non-profit. Jej działania obejmują m.in.: organizowanie wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych, projektów badawczych, a ostatnio – misji humanitarnych dla walczącej Ukrainy.
Klient
Fundacja Obywatelska Wielkopolska
Zakres
Identyfikacja wizualna, strona www, kreacja online, content marketing
Data realizacji
2021
Tworzyliśmy spójną i atrakcyjną identyfikację wizualną, która oddawałaby wartości, dynamikę i pozytywną energię FOW.
Ludzie w FOW wiedzą, jak pomagać. Dlatego dbają o kompleksową komunikację. Tylko poprzez wiarygodne treści można zbudować zaangażowana społeczność.
Zaprojektowaliśmy logo, które wzbudza pozytywne skojarzenia i zapada w pamięć. Sygnet – dwie osoby, które trzymają się za ręce, symbolizuje współpracę, solidarność i pomoc. Jego wyrazista forma i pomarańczowy kolor przekazują pozytywną energię, zachęcającą do działania i osiągania wspólnych sukcesów.
Kolejne działania polegały na wsparciu digital marketingu. Stworzyliśmy szereg grafik i treści na Facebooka, Instagram i LinkedIn. Naszym celem była realizacja działań komunikacyjnych mających na celu budowanie wizerunku firmy oraz pozyskiwanie zaangażowanej grupy obserwujących.
Wykorzystaliśmy kanały mediów społecznościowych jako skuteczne narzędzia do integracji społeczności FOW.