Bar Thanh Ha
rebrandig, social media
Bar Thah Ha od 20 lat działa na poznańskch Jeżycach. Ma on stałe grono klientów, których cenią autentyczną kuchnię prosto z Wietnamu. Właścicielom baru zależało na odświeżeniu marki i zintensyfikowaniu działań w social mediach.
Klient
Bar Thanh Ha
Zakres
rebranding, social media
Data realizacji
2023
Statystyki to nie wszystko. Ale…. W tym przypadku liczby pokazują gwałtowny wzrost zainteresowania Barem Thanh Ha. Po dwóch miesiącach współpracy zasięg na Facebook wzrósł do 96,1%, a na Instagramie o 85,7%.
Logo lokalu przeszło metamorfozę. Przedstawia kwiat lotosu. U jego podstaw znajduje się symbol misy, a od góry – makaron nabierany na pałeczki. Logo nawiązuje do tradycji i kuchni Wietnam. Nazwa „THANH HA” wywodzi się od imienia i nazwiska właścicielki.W trosce o przyszłe działania z zakresu identyfikacji wizualnej opracowaliśmy brandbook.
W social mediach skupiliśmy się na Facebooku i Instagramie. Głównym celem strategii było utrwalenie relacji z lojalnymi klientami oraz pozyskanie nowych odbiorców, którzy wcześniej nie mieli okazji poznać Baru Thanh Ha.
Planując kontent opracowaliśmy klika linii tematycznych: video posty o potrawach, posty o daniach, informacje o kulturze Wietnamu.
Skupiliśmy się na zwiększeniu zasięgu organicznego. Na publikacje w social mediach nie wydaliśmy ani złotówki.
Planując kontent opracowaliśmy klika linii tematycznych: video posty o potrawach, posty o daniach, informacje o kulturze Wietnamu.
Skupiliśmy się na zwiększeniu zasięgu organicznego. Na publikacje w social mediach nie wydaliśmy ani złotówki.
Opinia @PapuTime:
„Jakiś czas temu Bar Thanh Ha przeszedł rebranding. W mojej ocenie słuszny i całkiem udany. Komunikacja nareszcie zaczęła iść w kierunku dobrej kuchni. Tak trzymać”.